Actu de pieslle de la UABRA 2015

Esti xueves, 10 de setiembre, tuvo llugar el pieslle oficial del programa d’actividaes de la edición del añu 2015 de la Universidá Asturiana de Branu (UABRA)  nel Paraninfu de la Universidá d’Uviéu (c/ San Francisco).

A lo llargo del actu intervinieron, emplegando l’asturianu, l’Alcalde de Cangas del Narcea, D. José Víctor Rodríguez, la Direutora de la UABRA, Dña. Cristina Valdés, la Presidenta de l’Academia, Dña. Ana Mª Cano, el Conseyeru d’Educación y Cultura, D. Xenaro Alonso y el Rector de la Universidá d’Uviéu, D. Vicente Gotor.

Na edición que peracabó col actu d’ayeri  participaron más d’un centenar de persones nos niveles que s’impartieron: Cursu Elemental de Llingua Asturiana, Cursu Avanzáu de Llingua Asturiana, los Cursos d’Afondamientu Cultural y Llingüísticu Capacitación pa la Traducción al Asturianu, Más presees d’aplicación escolar na rede, Xestión cultural n’Asturies: creando cultura a traviés de los medios, Averamientu al cine n’asturianu y la primer fase del Curso de Capacitación en Gallego-Asturiano.

 

 

Allugamientu

Cai l’Águila, 10

33003, Uviéu

Asturies

Teléfonu

+34 985 21 18 37

Alministración: estensión 1

Edición y biblioteca: estensión 2

Unvios postales

Apartáu de correos 574

33080, Uviéu 

Asturies

Nós

L’Academia de la Llingua Asturiana ye la institución creada en 1980 pol Gobiernu d’Asturies pal estudiu, la promoción y la defensa del asturianu y l’eonaviegu.