A poeta d’El Franco volve ás llibreirías con un poemario
editao polla Secretaría Llingüística del Navia-Eo
da Academia de la Llingua Asturiana
Despós dos relatos de Cua lluz prendida (2005) y as obras llíricas Terra de Pataricos (2007) y Han a ser cinza (2010), Fraga Suárez recoye agora 55 poemas novos nos qu’asoman el dolor y a ironía, el desgarro y a sensibilidá, a compañía y a ausencia, a memoria y el presente. El llibro fai el número 22 da colección Os llibros d’Entrambasauguas, da Secretaría Llingüística del Navia-Eo.
A súa voz poética, úa das referentes na lliteratura actual en llingua eonaviega dibuxa, al ver de Ricardo Saavedra, autor del testo qu’introduce el obra, “a lluz y a solombra, el que se gana y el que se perde, os momentos y os paisaxes memorables”, un viaxe pral que “namás acarrexamos con nosoutros lo esencial, lo que tresforma el recorrido en vida”. A esperiencia nel oficio poético y a esperiencia vital xúntanse nel llibro, según Saavedra, núa “lluita entre el esistencialismo y el vitalismo” unde el “único vencedor nun é ún nin el outro, sinón a propia lluita: el afán d'inmortalidá y compañía que devece por qu'el viaxe s'allargue nel tempo y nel espacio”.
Equipaxe de mao chega ás llibreirías esta semana con un precio de venta al público de 10 euros. Autora y Secretaría Llingüística del Navia-Eo xa tan estudiando as posibilidades de presentación y promoción del poemario pra os próximos meses, dentro das condicióis especiales del contesto sanitario actual.