Llaviana acueye la presentación del primer númberu de Terrén, obra de Vicente R. Hevia

L’actu va celebrase esti vienres 5 d’abril, a les 19 h, nel CIDAN de La Pola Llaviana.

La coleición Terrén echa a andar con La cultura tradicional en Llaviana, volume que recueye, en cuatro capítulos, una parte de la estensa obra del académicu correspondiente Vicente Rodríguez Hevia, asoleyada a lo llargo los años nes publicaciones periódiques de l’Academia de la Llingua Asturiana (ALLA).

Conformen estos testos un corpus pernecesariu pal entendimientu cultural, social, económicu y territorial del conceyu de Llaviana y reconocen al autor llavianés nel so llabor investigador. Nesti volume trátense los temes rellacionaos col espaciu cultural tradicional: los periodos de la güerta y la collecha, l’usu del horru como’l foru del pueblu, la toponimia menor, etc. A ello amiéstase un repasu históricu del aprovechamientu de recursos del ríu y el monte y una descripción de les celebraciones del conceyu Llaviana.

Na presentación del llibru ta prevista la participación de representantes de la corporación llavianesa, del presidente de l’ALLA, Xosé Antón González Riaño, y del direutor de la coleición Terrén, Roberto González-Quevedo; amás de l’asistencia de dalgunes de les máximes autoridaes polítiques del Principáu y del Conceyu. L’actu, nel CIDAN de La Pola Llaviana, ta programáu pa les 7 de la tarde d’esti vienres, 5 d’abril, con empiezu y remate de música tradicional.

Uviéu, 3 d’abril del 2024

Allugamientu

Cai l’Águila, 10

33003, Uviéu

Asturies

Teléfonu

+34 985 21 18 37

Alministración: estensión 1

Edición y biblioteca: estensión 2

Unvios postales

Apartáu de correos 574

33080, Uviéu 

Asturies

Nós

L’Academia de la Llingua Asturiana ye la institución creada en 1980 pol Gobiernu d’Asturies pal estudiu, la promoción y la defensa del asturianu y l’eonaviegu.