LLIBRERÍA FACSIMILAR: Obra manuscrita

«Pachín de Melás», Obra manuscrita. Edición, prólogu y notes de Ramiro González Delgado y Clara González Delgado. Uviéu, ALLA, 2017. «Llibrería facsimilar» nu 68.

Ufiértensenos nesti volume obres manuscrites del mui celebrau Emilio Robles Muñiz, conservaes pola so fía, Pilar Robles, que les punxo dafechu a disposición de los dos editores y que vienen a completar l’entamu planificáu de mano como Obra completa pero del que namái s’asoleyó un primer volume (Uviéu, Trabe, 2001), iguáu por Ramiro Gonzalez Delgado. Precedíos por un curiáu «Entamu» descriptivu sobre los conteníos, qu’ocupa les páxines 9-29, y una mui amanosa bibliografía de calter xeneral sobre l’autor y la so obra (pxs. 31-47) estayada en tres seiciones –«Ediciones d’obres de Pachín de Melás feches en vida del autor», «Ediciones modernes d’obres de Pachín de Melás» y «Bibliografía sobre Pachín de Melás»–, los materiales lliterarios recoyíos nesti volume (pxs. 49-339) xébrense en tres grandes seiciones acordies colos sos conteníos temáticos: «Teatru», la seición más llarga, con monólogos, diálogos, cuadros de costumes, melodrames y zarzueles; «Poesía» y «Narrativa». La edición asoléyase en collaboración col Conceyu de Xixón.

Allugamientu

Cai l’Águila, 10

33003, Uviéu

Asturies

Teléfonu

+34 985 21 18 37

Alministración: estensión 1

Edición y biblioteca: estensión 2

Unvios postales

Apartáu de correos 574

33080, Uviéu 

Asturies

Nós

L’Academia de la Llingua Asturiana ye la institución creada en 1980 pol Gobiernu d’Asturies pal estudiu, la promoción y la defensa del asturianu y l’eonaviegu.