La poeta Lourdes Álvarez, Premiu Nacional de Lliteratura Asturiana na so tercer edición

Siguiendo les bases públiques del Premiu Nacional de Lliteratura Asturiana, l’Academia de la Llingua Asturiana (ALLA) fai anuncia del fallu coincidiendo cola fin de xineru. El Xuráu, presidíu pol Presidente de l’ALLA, Xosé Antón González Riaño, tuvo amás formáu por: los miembros de númberu de la institución Ana María Cano, Xosé Ramón Iglesias y Carmen Muñiz; los profesores de la Universidá d’Uviéu Carmen Alfonso y Leopoldo Sánchez; el Premiu Nacional de 2020 Xuan Xosé Sánchez Vicente; y, faciendo de secretariu, Antón García, Direutor Xeneral de Política Llingüística, en representación del Gobiernu del Principáu d’Asturies.

Nel acta, el xuráu xustificó d’esti xeitu la decisión de concede-y el Premiu Nacional a Lourdes Álvarez: “Pola calidá d’una obra poética singular desarrollada ensin priesa, perriba de modes y corrientes, que crea un mundu lliterariu orixinal y propiu. Un mundu envueltu en tristura y sentimientu, pero qu’escuende, al empar, una voz fuerte qu’alluma la historia y el destín de la muyer. Una obra escrita siempres nuna llingua mui bien ellaborada, basada nel ciñu y el procuru col qu’escueye y afalaga unes pallabres que son a crear un mundu propiu que tresciende la realidá y que, ensin dulda, constitúi una perfeuta amuesa del valir estéticu y creativu de lo meyor de la lliteratura asturiana de güei”.

El Premiu Nacional de Lliteratura, amás del correspondiente medayón conmemorativu y la edición d’un llibru de síntesis de la so obra, cuenta con una dotación económica de 5000 euros. Siguiendo’l vezu de les dos primeres ediciones, Lourdes Álvarez recibirá públicamente’l so gallardón dientro de los actos del Día de les Lletres Asturianes, previstos pa la tarde del 5 de mayu, nel Teatru Campoamor.

Allugamientu

Cai l’Águila, 10

33003, Uviéu

Asturies

Teléfonu

+34 985 21 18 37

Alministración: estensión 1

Edición y biblioteca: estensión 2

Unvios postales

Apartáu de correos 574

33080, Uviéu 

Asturies

Nós

L’Academia de la Llingua Asturiana ye la institución creada en 1980 pol Gobiernu d’Asturies pal estudiu, la promoción y la defensa del asturianu y l’eonaviegu.