Llibrería Llingüística llega al so númberu 31

Llibrería Llingüística, una de les coleiciones con más percorríu de l’ALLA, llega al so númberu 31 con El sistema temporal en asturianoleonés: el habla de Somiedu, de Helmut Brammerts.

Col espublizamientu d’esta obra, l’Academia aprovecha pa facer un anovamientu nel diseñu y el formatu de la coleición cola fin de facer d’estos llibros ferramientes calidables y fáciles de remanar pa llectores ya investigadores.

Helmut Brammerts (1939, Mechernich) ye un filólogu alemán, especialista nel área del deprendimientu y la enseñanza de llingües. Dende 1969, añu nel qu’entró como investigador na Ruhr Universität de Bochum onde trabayó, hasta la so xubilación en 2004, nos ámbitos de les llingües romániques, la llingüística y la didáutica de la enseñanza d’idiomes. Dientro d’esti campu últimu ta especializáu, más concretamente, nes estayes del deprendimientu autónomu d’idiomes en tándem y del asesoramientu del deprendimientu. Destaca’l trabayu y la investigación al traviés del Programa Tándem ente la Universidá d’Uviéu y la Ruhr Universität de Bochum.

N’El sistema temporal en asturianoleonés: el habla de Somiedu fai una aportación a la filoloxía asturiana seique más valiosa por ser un trabayu escritu en 1969, espeyando l’estáu de la llingua d’hai güei más de mediu sieglu y analizando fondamente los precedentes científicos de la dómina. L’autor realiza, nuna primer parte de la investigación, un informe críticu sobre l’usu de los tiempos verbales n’asturianu, a traviés de los estudios dialeutales del momentu. Darréu, adiéntrase y estudia’l sistema temporal de la fala de Somiedu valiéndose de les grabaciones magnetofóniques que fixo en dellos llugares del conceyu de Somiedu nel añu 1965. A lo cabero del trabayu, l’autor amiesta la trescripción de dalgunes d’elles, reproducíes facsimilarmente nesta edición, como amuesa de testos dialeutales d’esta zona del occidente d’Asturies.

Allugamientu

Cai l’Águila, 10

33003, Uviéu

Asturies

Teléfonu

+34 985 21 18 37

Alministración: estensión 1

Edición y biblioteca: estensión 2

Unvios postales

Apartáu de correos 574

33080, Uviéu 

Asturies

Nós

L’Academia de la Llingua Asturiana ye la institución creada en 1980 pol Gobiernu d’Asturies pal estudiu, la promoción y la defensa del asturianu y l’eonaviegu.