Reedítase’l primer númberu de la coleición Testos de recoyida oral

El títulu Cuentos de tradición oral d’El Cuartu los Vaḷḷes, de Marta López Fernández, llegó a la so segunda edición el pasáu añu 2022. Esta obra, espublizada la primer vez en 2005, echó a andar la coleición na que Academia de la Llingua Asturiana quixo atropar la bayura de la lliteratura de tresmisión oral n’Asturies, Testos de recoyida oral.

Con esta reedición cúbrese la demanda d’esti númberu, escosáu dende va dellos años, y refuérzase la idea que s’espunxo na primer tirada, el trabayu recopilatoriu de campu ye ún de los que tien más continuidá nel tiempu dientro l’ámbitu investigador de la cultura asturiana, pero que siempre ye merecedor de mecanismos d’espardimientu y publicación. D’esta miente, cola reactivación de la coleición, tamién se quier facer un llamáu a qu’etnógrafos y recopiladores vean nestes publicaciones la reconocencia d’un llabor imprescindible pa la cultura y les llingües d’Asturies.

Allugamientu

Cai l’Águila, 10

33003, Uviéu

Asturies

Teléfonu

+34 985 21 18 37

Alministración: estensión 1

Edición y biblioteca: estensión 2

Unvios postales

Apartáu de correos 574

33080, Uviéu 

Asturies

Nós

L’Academia de la Llingua Asturiana ye la institución creada en 1980 pol Gobiernu d’Asturies pal estudiu, la promoción y la defensa del asturianu y l’eonaviegu.