ANUNCIES


Reedítase’l primer númberu de la coleición Testos de recoyida oral
El títulu Cuentos de tradición oral d’El Cuartu los Vaḷḷes, de Marta López Fernández, llegó a la so segunda edición el pasáu añu 2022. Esta obra, espublizada la primer vez …
Llibrería Llingüística llega al so númberu 31
Llibrería Llingüística, una de les coleiciones con más percorríu de l’ALLA, llega al so númberu 31 con El sistema temporal en asturianoleonés: el habla de Somiedu, de Helmut Brammerts. Col espublizamientu …
La poeta Lourdes Álvarez, Premiu Nacional de Lliteratura Asturiana na so tercer edición
Siguiendo les bases públiques del Premiu Nacional de Lliteratura Asturiana, l’Academia de la Llingua Asturiana (ALLA) fai anuncia del fallu coincidiendo cola fin de xineru. El Xuráu, presidíu pol Presidente …
L’Academia de la Llingua Asturiana anuncia la vuelta al horariu de tarde del Día de les Lletres Asturianes
L’Academia de la Llingua Asturiana (ALLA) fixó’l xueves 26 de xineru, en Xunta Ordinaria de la institución, la data pa la celebración del Día de les Lletres Asturianes. Superada la …
Obres premiaes nel Certame d’investigación y finalistes de la Olimpiada escolar de redaición
Depués d’ocho años, los Concursos de l’Academia volvieron a convocase encadarmaos en dos categoríes: el Certame d’investigación, con delles modalidaes, y la Olimpiada escolar de redaición «Urbano Rodríguez». Dempués d’aconceyar los …
III Premiu Nacional de Lliteratura Asturiana (2023)
L’Academia de la Llingua Asturiana (ALLA) entama’l III Premiu Nacional de Lliteratura Asturiana 2023 pa facer reconocencia pública del llabor normalizador que representa la creación lliteraria y del papel fundamental …
XL Xornaes Internacionales d’Estudiu: plazu d’inscripción abiertu
Les Xornaes Internacionales d’Estudiu de l’Academia de la Llingua Asturiana algamen les cuarenta ediciones esti mes de payares de 2022. La Facultá de Filosofía y Lletres de la Universidá d’Uviéu …
L’Academia de la Llingua Asturiana convoca los sos concursos, dixebraos nun certame d’investigación y una olimpiada escolar
L’Academia de la Llingua Asturiana ta acabante d’asoleyar les bases de los diez concursos que convoca pa esti añu. Ocho d’ellos, los que formen el certame d’investigación, queden yá abiertos …
L’ALLA fai un llamáu a los partíos constitucionalistes pa que sofiten, acordies col marcu llegal vixente, la oficialidá de les llingües d’Asturies
Agora que’l Presidente Barbón acaba d’entamar el procesu de reforma del Estatutu d’Autonomía d’Asturies de 1981 pa incluyir la oficialidá del asturianu y del eonaviegu, ye especialmente oportuno tener en …
Videu del actu d’homenaxe a Ana Cano
En Serviciu d’Audiovisuales de la Universidá d’Uviéu retresmitió en direuto y per Youtube l’actu entamáu pola ALLA. La grabación ta agora disponible nel enllaz que vien darréu.
Presentación na Caridá del Avance de Resultaos da III Encuesta Sociollingüística del Navia-Eo
Este xoves 15 de xuyín, ás 7 da tarde, el centro cultural As Quintas da Caridá vei acoyer a presentación del Avance de Resultaos da III Encuesta Sociollingüística del Navia-Eo. …
Diccionariu Etimolóxicu de la Llingua Asturiana
Editáu pola Universidá d’Uviéu y l’Academia de la Lingua Asturiana, acaba d’asoleyase’l volume VI del Diccionariu Etimolóxicu de la Llingua Asturiana (DELLA), de Xosé Lluis García Arias. Con esti volume …
Abiertu’l plazu de matriculación nos cursos de la UABRA 2021
Los cursos de la edición de 2021 de la Universidá Asturiana de Branu (UABRA) abren matrícula dende güei na páxina web de la Universidá d’Uviéu. Esti añu la ufierta formativa …
L’Academia de la Llingua Asturiana, col más fondu pesar y sentimientu, llamenta tener que comunicar la muerte del miembru de númberu de la institución Xosé Bolado García
Nacíu n’Uviéu en 1946 y vecín de Xixón, Xosé Bolado llicencióse en Filosofía y Lletres (Filoloxía Románica) na Universidá d’Uviéu, especializándose llueu n’estudios lliterarios. Profesor d’Enseñances Medies, desendolcaría’l so llabor …
42 Día de les Lletres Asturianes
7 de mayu de 2021, a les 12 hores, nel Teatru Campoamor

Allugamientu

Cai l’Águila, 10

33003, Uviéu

Asturies

Teléfonu

+34 985 21 18 37

Alministración: estensión 1

Edición y biblioteca: estensión 2

Unvios postales

Apartáu de correos 574

33080, Uviéu 

Asturies

Nós

L’Academia de la Llingua Asturiana ye la institución creada en 1980 pol Gobiernu d’Asturies pal estudiu, la promoción y la defensa del asturianu y l’eonaviegu.