ANUNCIES


MÁZCARA: El facedor de gomeros
Noel Canto Toimil, El facedor de gomeros, Uviéu, ALLA, 2013. La coleición Mázcara algama un nuevu númberu, nesti casu la obra ganadora del Premiu de Teatru de l’Academia de la …
ESCOLÍN: Eladio, el dinosaurio que ñació ayeri
Alberto Menéndez García, Eladio, el dinosaurio que ñació ayeri. Uviéu, ALLA, 2013. «Escolín» nu 68. Nesta nueva entrega de la coleición «Escolín», l’autor ufre una historia enllena d’aventures, con dibuxos de …
ESCOLÍN: El Principín
Antoine de Saint-Exupéry, El Principín. Uviéu, 5ª edición, ALLA, 2013. «Escolín» nu 7. Vertíu al asturianu por X. Ll. García Arias; cola collaboración de M. Suárez Estrada. Nueva edición d’ún …
LLIBRERÍA ACADÉMICA: La mano vacía
Héctor Pérez Iglesias, La mano vacía. Uviéu, ALLA, 2013. «Llibrería académica» nu 47. L’Academia de la Llingua asturiana ufre un nueva entrega de la coleición «Llibrería Académica» cola Héctor Pérez …
TOPONIMIA: Conceyu Proaza. Parroquia de Proaza
Antonio Alonso de la Torre García & Francisca Iglesias Álvarez, Conceyu Proaza. Parroquia de Proaza. Uviéu, ALLA, 2013. «Toponimia» nu 138. Quinta entrega na coleición de la toponimia del conceyu de …
LLETRES LLITERARIU. XXXIV DÍA DE LES LLETRES ASTURIANES
Uviéu, ALLA, 2013. Al llegar el mes de mayu, y con él el Día de les Lletres Asturianes, l’Academia de la Llingua Asturiana asoleya’l quintu númberu de la nueva revista …
CULTURES: REVISTA ASTURIANA DE CULTURA 17
Uviéu, ALLA, 2013. Nuevu númberu de la Revista de Cultures de l’Academia de la Llingua, esta vegada ye un volumen monográficu dedicáu a la pesca n’Asturies. Nella úfrense artículos de …
Lletres Asturianes 109
Uviéu, ALLA 2013. Inclúi artículos de Carmen Muñiz Cachón, («La entonación asturiana nel marcu de les llingües romániques: los atles prosódicos »), Ana Mª Cano González («Más apellíos asturianos vinientes …
Prueba de conocencia de la llingua asturiana (xineru 2014)
CONVOCATORIA DE XINERU* L’Academia de la Llingua Asturiana, sabiendo’l fondu interés de munches persones de llograr que se reconoza la so conocencia de la llingua y manifestar asina’l so fondu …
Prueba de conocencia de la llingua asturiana (mayu 2013)
CONVOCATORIA DE MAYU* L’Academia de la Llingua Asturiana, sabiendo’l fondu interés de munches persones de llograr que se reconoza la so conocencia de la llingua y manifestar asina’l so fondu …
El futuru de la Llingua Asturiana acordies cola «llei Wert» y les reclamaciones de la comunidá educativa asturiana
Con fecha 17 d’avientu de 2012 l’Academia de la Llingua Asturiana alvertía a la opinión pública del peligru que corría la enseñanza del asturianu si nun se contemplaba una correición …
Posibilidaes d’enseñanza de la Llingua Asturiana acordies cola «Llei Wert»
I.- Consideraciones previes: 1. L’Academia de la Llingua Asturiana actúa nesti casu, llueu de bayura de llamaes recibíes per parte de sindicatos y coleutivos d’enseñanza y darréu de lo afitao …
Prueba de conocencia de la llingua asturiana (xineru 2013)
  CONVOCATORIA DE XINERU* L’Academia de la Llingua Asturiana, sabiendo’l fondu interés de munches persones de llograr que se reconoza la so conocencia de la llingua y manifestar asina’l so …
Prueba de conocencia de la llingua asturiana (mayu 2012)
CONVOCATORIA DE MAYU* L’Academia de la Llingua Asturiana, sabiendo’l fondu interés de munches persones de llograr que se reconoza la so conocencia de la llingua y manifestar asina’l so fondu …
Énte l’usu de la llingua asturiana nes Eleiciones Xenerales del 20-N
L’Academia de la Llingua Asturiana, enterada de los problemes xurdíos col emplegu del asturianu per parte d’aquellos ciudadanos asturianos que quieran exercer el so derechu al votu emplegando esta llingua, …

Allugamientu

Cai l’Águila, 10

33003, Uviéu

Asturies

Teléfonu

+34 985 21 18 37

Alministración: estensión 1

Edición y biblioteca: estensión 2

Unvios postales

Apartáu de correos 574

33080, Uviéu 

Asturies

Nós

L’Academia de la Llingua Asturiana ye la institución creada en 1980 pol Gobiernu d’Asturies pal estudiu, la promoción y la defensa del asturianu y l’eonaviegu.